Waarom kiezen Vlamingen voor een vakantie in eigen land? De korte reistijd, misschien. Het lekkere eten. Of de veelzijdige variatie. Maar wat hen écht bijblijft, is de gastvrijheid van de uitbaters. Daarom lanceert communicatiebureau Bridgeneers in samenwerking met Radio 2 het Warmste Gastenboek van Vlaanderen.

In opdracht van Vlaanderen Vakantieland haalt Bridgeneers inspiratie uit kleine gebaren en grote herinneringen en gaan ze op zoek naar de mooiste anekdotes van dichtbijvakanties. Die unieke verhalen die je terugvindt in gastenboeken van B&B’s, hotels, campings en vakantiehuisjes. Over een hemels ontbijt, een extra fleecedekentje voor de hond of een onverwachte lift naar het station.

De campagne laat die hartverwarmende getuigenissen niet verloren gaan. Radio 2 kondigde de actie aan via een radiocampagne en speelt ze uit op haar social kanalen. De komende weekends zenden ze live uit vanuit logies verspreid over Vlaanderen. Luisteraars kunnen er Vlaanderen Vakantiecheques winnen door hun mooiste herinnering te delen.

Op sociale media worden de pakkendste quotes uit het Warmste Gastenboek verspreid om Vlamingen opnieuw te doen dromen van een vakantie dichtbij. En de uitbaters? Die kunnen via een online tool van Bridgeneers zelf aan de slag met de mooiste passages uit hun gastenboeken.

Vul het warmste gastenboek in

Have a project in mind? Let’s get to work!