Goodcamp
Creatief pop-upbureau
Klaar om 3 maanden lang de wereld van communicatiecampagnes, branding, design en motion te laten daveren?
Join us A.S.A.P.
As Sustainable As Possible
Hoe leg je de link tussen old school, new
school & no school? Tussen oude macht
en vernieuwende kracht? Realisme en
idealisme? Als Bridgeneers doen we dat dag in dag uit. Dat loopt lekker:
met 65 zijn we ondertussen. We blijven
groeien, al willen we lang niet voor
iedereen werken. Geen junk, geen crap,
geen bullshit. Misschien is dat exact
waarom jij voor ons wil werken?
Klaar om 3 maanden lang de wereld van communicatiecampagnes, branding, design en motion te laten daveren?
Welkom in de mosh pit. Hier heerst chaos. Websites, mailings en social campagnes botsen onstuimig met een strakke weekplanning en dito deadlines. Gelukkig ben jij zélf de headliner, jij stelt de band samen én bepaalt de setlist. First Things First, Do It Again, The Time is Now, Push the Button. Met zachte hand zet je duidelijke lijnen uit. En ook je rider spreekt heldere taal: “content met cookies”.
Wie wwweet rapporteer jij binnenkort aan onze databaas. En houd je de copywriters enigszins in het gareel.
Onthaalmedewerker, Office Executive, Operations Assistant, Agency host... Hoe je het ook noemt, het is een sleutelpositie. En dat mag je letterlijk nemen: je opent elke dag om 08.30u stipt het kantoor. Dan start je afwisselende dag. Dankzij jou draait de boel soepel.
Onze ideale manager? Die houdt backstage de touwtjes strak in handen terwijl anderen de eerste viool spelen. Strak budget? Gewaagde deadline? Show must go on. Jij weet perfect welke knoppen je moet induwen om je bandleden de productie van hun leven te laten inblikken.
Geen B-kantjes voor jou, jij maakt van elk project een hit.
Whitney Houston we have a problem. Zeven briefings tegelijk? Zelfs bij ons kan geen Stevie Wonderen verrichten. Een Iggy Pop-up die zijn ervaring en tomeloze energie in de strijd wil werpen met scherpe campagnes als resultaat? Daar zeggen wij geen nee tegen. Iedere maand Johnny Cash op de rekening én Eminems op de toog bij de minste gelegenheid (ja, wij zijn snoepers).
Word jij de nieuwe Prince of Queen van het creatieve concept? Call us, call us anytime.
Check, check. One two! Als we jou achter onze PA-installatie droppen, lopen onze digitale strategieën gesmeerd. Als immer betrouwbare digitale schakel zorg jij ervoor dat het publiek al onze online shows in de beste kwaliteit ervaart. Mix jij elke wireframe feilloos af? Weet jij als geen ander feedback te equalizen? En laat jij als onvolprezen maestro online content schitteren on stage? Whoop! Whoop!
Terwijl de bekendste music producers onder de indruk zijn van je technische kennis, verbaas je de wereld ook nog eens met eigen creatieve input. Loud and clear.
Mochten marketeers door het leven gaan onder een bandnaam, dan was jij vast Radiohead. Nog voor je klanten goed en wel beseffen waar ze nood aan hebben, schrijf jij al aan hun volgende album. Bisnummers hoeven niet voor jou: als voortrekker aan het marketingfront weet je perfect hoe een product telkens heruit te vinden. Je laveert als geen ander tussen uitgesponnen gitaarriffs, stoutmoedige jazz en zonderlinge krautrock.
Met één oog op je publiek en het andere op de klant gericht, loens je misschien een heel klein beetje. Maar je kennersblik? Die staat altijd op scherp.
Toekomstig strateeg? Account in wording? Creatieve jonge hond? We zijn altijd op zoek naar vers talent. Zelfs als het nog op de schoolbanken zit. Zoek je naar een stageplek voor minstens 6 weken?
Staat jouw droomjob hier niet tussen, maar denk je dat je wel een uitstekende Bridgeneer zou zijn? Overtuig ons!