…

Je vakantiebestemming kiezen, dat doe je met je hart. Waan jij je Grace Kelly, flanerend van de cocktailbar naar je boutiquehotel? Gaat je hart sneller slaan van een uitdagende wielerklassieker met maten? Of ga je bewust op zoek naar de nostalgie die een verkwikkende plons in een ongerepte zwemvijver met zich meebrengt? Avontuurlijk, bijzonder, energiek, hip, onweerstaanbaar, puur, speels, stijlvol, verwonderd of zen. Bij elke stemming past een bestemming. Dit spelen we dan ook graag uit in ‘Stemming bereikt.’, de nieuwe campagne voor Vlaanderen Vakantieland.

Prijs, locatie, het uitzicht of het aantal beschikbare kinderstoelen. Stuk voor stuk factoren waarmee we rekening houden bij het bepalen van onze ideale vakantiebestemming. Maar wat als we ons gevoel de weg lieten bepalen? Na een drukke week nood aan flink wat rust? Of net de behoefte om je af te reageren op een energieke trip? Met een aanbod van meer dan 1.350 unieke logies matcht Vlaanderen Vakantieland je gemoed moeiteloos met je ideale vakantie.

Naast op de vertrouwde 20m²’s in het straatbeeld, zal de campagne ook te zien zijn via bannering en sociale media (Facebook, Instagram, YouTube). Bovendien stellen we ook logiesuitbaters in staat om aan te geven hoe zij je in vervoering brengen. Aan de hand van een onlinetool kunnen ze promotiemateriaal personaliseren met een eigen slogan, beeld en de stemming die zij voor hun gasten in petto hebben… Want naast gastvrijheid, een buitengewone overnachtingsplek en heel wat tips voor bezienswaardigheden in de omgeving, bieden ze jou boven alles een goed gevoel.

Klaar om voor de eerste keer kennis te maken met een vakantie op basis van gevoel? Op vlaanderenvakantieland.be zetten stemmige contentartikels je op weg om van je stemming een bestemming te maken!

Landingpage: www.vlaanderenvakantieland.be/stemming-bereikt

Have a project in mind? Let’s get to work!