…
…

De campagne: 'co' letterlijk en figuurlijk in de verf zetten

De nieuwe huisstijl die het co-gevoel weerspiegelt, vormde de basis van de campagne. Primaire basisvormen die, als je ze samenvoegt, transformeren en nieuwe vormen aannemen. Iedereen mag met deze huisstijl aan de slag gaan. Yep, op en top 'cocreatie'. Net als de campagne zelf. Twee street artists verwerkten de vormen in een gigantische muurschildering op de Odisee-campus in Dilbeek. Leerlingen brachten ze nadien tot leven op allerlei media. Zelfs de co-py (we staan scherp) zat vol co's. Voor de look van de infodagen deden wij een aanzet en Odisee deed de rest. Ook tussen klant en bureau was het cocreatie op zijn best.

MEDIA: radio, youtube, social media, Spotify, cinema, out-of-home (wobblers in bussen, wild postering in steden en treinstations), advertentie in magazine KLJ, DM naar laatstejaarsstudenten


…
…
De resultaten: co-mpliment voor de cocreatie en super co-ntent over de respons

De bezoekersaantallen van de fysieke en online infodagen schoten de lucht in. Een stijging van 12% in het algemeen, met een piek in september tot 20%. Het is duidelijk: cocreatie werkt.

…
…
…
…
…
…